Zakázková řešení

Aby mobilní aplikace správně plnila svůj účel a uživatelé při práci s ní byli efektivní a úspěšní, je téměř vždy nezbytné více či méně tuto aplikaci přizpůsobit. Toto tvrzení je ověřeno dlouholetou praxí při vývoji mobilních aplikací. Jen zcela vyjímečně lze mobilní aplikaci beze změn nasadit u dvou zákazníků.

Náš tým přistupuje ke každému zákazníkovi, který má zájem o dodávku mobilního řešení, zcela individuálně. Nejprve se snažíme pochopit jeho potřeby a způsob práce. Po důkladné studii a porozumění prostředí poté navrhujeme způsob, jak tento proces podpořit mobilní aplikací.

Rovněž je důležité zmínit, že z praktického hlediska je v zásadě vyloučeno, aby mobilní aplikace existovala sama o sobě. Je nutné ji integrovat - propojit - s ostatní informační strukturou, kterou má klient k dispozici. Často se jeví jako výhodné řešení nasazení vnitrofiremního informačního portálu, který právě informace a data z mobilní aplikace umožňuje spravovat a dále poskytovat. Základní informační portál bývá často součástí dodávky mobilního řešení. Tvoří mezivrstvu mezi mobilními aplikacemi, externími zákazníky a vnitrofiremním informačním systémem.

Jak probíhá nasazení mobilní aplikace ?

  1. Nejprve proběhne seznámení s prostředím zákazníka, rozhovory s klíčovými uživateli
  2. Následně je zpracován jednoduchý dokument, který shrnuje stávající stav, určuje slabá místa a navrhuje jejich ošetření.
  3. Posléze proběhne analýza základních modulů mobilní aplikace, která slouží jako výchozí verze (málokdy je nutné vyvíjet aplikaci zcela od základů) a vznikne souhrn požadavků na úpravy
  4. Po zapracování těchto úprav a propojení aplikace s informačním systémem je zahájen testovací provoz. Nejprve v rovině klíčových uživatelů jsou precizovány pracovní postupy a laděno optimální ovládání aplikace. To je klíčové pro budoucí efektivní práci ostatních uživatelů.
  5. Po ověření je vytvořena uživatelská dokumentace, proběhnou školení ostatních uživatelů - již na odladěné verzi - a je zahájen zkušební provoz celého projektu.
  6. Po odladění a zajištění 100% funkčnosti řešení je systém převeden do rutinního provozu.

Cena mobilní aplikace

U zakázkové mobilní aplikace je cena projektu stanovována vždy individuálně. Skládá se z těchto základních složek:

  1. cena základní licence - může být stanovena na základě počtu uživatelů nebo je licence stanovena na firmu, což bývá obvyklejší
  2. cena zákaznických úprav - tato část ceny je odvislá na rozsahu prováděných úprav. Je vždy navržena předem v podobě počtu hodin a potvrzena rozdílovou analýzou. Pokud není vyčerpán celý rozpočet, není zákazníkovi nikdy účtován !
  3. implementační práce - tato složka slouží k úhradě činností, spojených s konzultacemi, instalací, školením, cestovným pracovníků naší firmy. Opět je stanovena ve formě počtu hodin a není nutné ji celou vyčerpat.

Ceny u naší společnosti jsou vždy garantovány po celou dobu projektu. Nikdy nedochází k navýšení ceny, dokonce se často v rámci původní ceny podaří vytvořit více než bylo v analýze domluveno !

Abychom nebyli tajnůstkáři, uvedeme příklad kalkulace ceny zakázky pro firmu s 5ti mobilními obchodníky, využívající informační systém.

Položka Počet Celková cena
Cena licence Mobilního obchodníka MOS 5 35.000,-
Programové úpravy:
  • napojení na informační systém
2 čld. 12.000,-
  • úprava ovládání katalogu produktů
2 čld. 12.000,-
  • přidání vlastních polí na kartu zákazníka
0,5 čld. 3.000,-
Implementační práce:
  • úvodní konzultace a zpracování rozdílové analýzy
1 čld.
6.000,-
  • podpora zkušebního provozu
2 čld. 12.000,-
  • školení uživatelů, podpora ostrého provozu
2 čld. 12.000,-
Celková cena projektu:   92.000,-

Upozorňujeme, že zde se jedná pouze o modelovou kalkulaci, spíše menšího rozsahu.

Proč zvolit zakázkové řešení ?

  1. Za přijatelnou cenu je dodáno řešení, které maximálně kopíruje potřeby zákazníka
  2. Proces nasazení často pomůže vylepšit chybně nebo ne zcela správně fungující procesy ve firmě
  3. Práce uživatelů s takovým systémem je efektivnější a rychlejší, nedochází ke kompromisům
  4. Na základech komunikačního portálu na platformě Kentico CMS, který je vždy součástí dodávky lze dále stavět internetový portál pro zákazníky, zaměstnance i partnery firmy.

Související dokumenty

Máte dotaz? Chcete vypracovat nezávaznou nabídku?

Napište nám

 

Mýty a faktaMýty a fakta

Neorientujete se v mobilních telefonech, aplikacích ? Prostudujte si naši kapitolu Mýty a fakta, kde si vysvětlíme základní pojmy a informace z této oblasti.
Používáním tohoto webu souhlasíte s využitím souborů cookies pro marketingové účely.Více informací
beru na vědomí
Klientská zóna